.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام:
وحدت، راه رهايي از بن‌بست سياسي است
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اينكه در پيروي از رهنمودهاي رهبري بايد وحدت را مقدم بداريم گفت: وحدت را راه رهايي از بن‌بست سياسي کشور است ...
وحدت، راه رهايي از بن‌بست سياسي است

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام وحدت را راه رهايي از بن‌بست سياسي عنوان كرد.

به گزارش شمال نیوز ، محسن رضايي در نخستين روز سفر خود در جمع نخبگان مازندران حاضر شد و پس از سخنراني به سئوالات حاضران پاسخ داد.

*زيرساخت‌ها را از طريق آمار و اطلاعات تقويت كنند
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره طرح هدفمند كردن يارانه‌ها تصريح كرد: يارانه‌ها بخشي از اقتصاد را جذب و بخشي ديگر از اقتصاد راهمانند توليد كالاهاي با سوخت كم كه با استاندارهاي بين‌المللي تفاوت دارد، هزينه تحميلي بر مردم است.

*ارتباط وحدت و عدالت و تعيين چارچوب
رضايي خاطرنشان كرد: همانقدر كه وحدت مهم است عدالت نيز مهم است.
وي افزود: وحدت مقدم بر عدالت است، ولي چيزي كه وحدت را پايدار مي‌كند، عدالت است.

*وحدت راه رهايي از بن بست سياسي
وي با اشاره به اينكه در پيروي از رهنمودهاي رهبري بايد وحدت را مقدم بداريم، تصريح كرد: پشت سر رهبري بايد حركت و در فرصت مقتضي مشكلات را حل و فصل كنيم.

*انرژي هسته‌اي
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام اضافه كرد: كشورهاي غربي بر ما فشار مي‌آورند كه ما را خلع سوخت هسته‌اي كنند، مبادله سوخت هسته‌اي راهكار خوبي است، اما بايد در حد نياز و با توجيهات فني سازگاري داشته باشد.
رضايي اظهار داشت: نبايد تابع تقاضاي سياسي باشيم، دوستان ما در دولت متوجه اين مسئله هستند، سوخت توليد شده نبايد به بهاي اندكي از بين نرود.

*اميد به توسعه است
وي در ادامه گفت: توسعه شتابان مقدمات مي‌خواهد كه يكي از آنها ثبات سياسي است كه با بازنگري در مسائل اخير وارد يك دوره سياسي با ثبات خواهيم شد.
رضايي درباره برنامه براي دوره بعد انتخابات رياست جمهوري خاطرنشان كرد: برنامه براي انتخابات اگر داشته باشيم تا چهار سال ديگر انرژي براي ما نخواهد ماند.

*فعلا وقت كمك به دولت است
رضايي تصريح كرد: در بحث سياست جدي هستم و در پشت صحنه نخواهم بود و يك تكليف است.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: تا آنجايي كه در توانم باشد، به ديگران كمك مي‌كنم ولي فعلا وقت كمك به دولت، مجلس و فعالان سياسي است.

*مردم پيشگامي خود را نشان دادند
رضايي اظهار داشت: در حال حاضر در فاصله بين مردم و نخبگان سياسي هستيم، مردم پيشگامي خود را نشان داده‌اند و ظرفيت بالايي دارند ولي بعد از انتخابات همه ما نمره كمي گرفتيم و مردم نشان دادند كه حرف حضرت امام(ره) درست بود و ملت ايران جلوتر از مسئولان هستند.

*نبايد دو گروه شويم
رضايي درباره بي‌حرمتي به حضرت امام(ره) و رهبري افزود: امام نقطه وحدت ما از اول انقلاب بوده است.
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام بيان داشت: بياييم تعهدات و وحدت خود را نسبت به امام نشان دهيم، تقاضاي من اين است كه دوستان دو گروه نشوند و همه هم‌صدا شويم و حمايت از انقلاب و امام را به نمايش بگذاريم.

*عقب‌ماندگي‌ها بايد جبران شود
وي با اشاره به اينكه حل مسائل اقتصادي به چند عامل بستگي دارد، گفت: هدفمندي يارانه‌ها اگر درست انجام نشود، مشكل مي‌شود، ولي با اين كار مسئله اقتصادي درست نمي‌شود، البته منظور اين دولت نيست، بلكه ساختار دولت است، بايد 48 ساعته بتوانيم مجوز لازم براي سرمايه‌گذاري صنعتي را صادر كنيم.
رضايي گفت: بايد محيط كسب و كار را فراهم كرده تا عقب ماندگي‌ها جبران شود.

*انتقاد مي‌كنم اما اسم نمي‌برم
رضايي در پاسخ به اين مسئله كه چرا انتقاد نمي‌كنيد، اظهار داشت: انتقاد مي‌كنم، اما اسم نمي‌برم، طبيعت من اين است كه انتقاد كنم ولي از كسي نام نبرم.
وي اضافه كرد: روحيات افراد متفاوت است و اين در روحيات من نيست ولي انتقاد را در قالب‌هاي مختلف بيان مي‌كنم.

*تكليف مردم است كه صبر و حوصله كنند
وي درباره ضرورت حفط وحدت در جامعه تصريح كرد: دولت و فعالان سياسي بايد با هم برادر شوند، هدف و سياست نظام اين است كه دولت متولي مستقيم نباشد و نقش راهبري و نظارتي داشته باشد و حمايت اقتصادي كند.

* رفتار دوگانه را قبول ندارم
رضايي تصريح كرد: رفتار دوگانه را قبول ندارم، يك منطق مشخص دارم در انتخابات برنامه دادن و اخلاق مهم بود هر حرفي كه در انتخابات زدم مال خودم و بر اساس پژوهش محوري بود.
وي خاطرنشان كرد: برداشت من اين بود كه در انتخابات عوام فريبي نكنم و چيزهايي رويايي به مردم نگويم، اخلاق را مهم مي‌دانستم كانديداي دوره دهم رياست جمهوري گفت: من آمادگي دارم هر يك از مردم در انتخابات اگر برخلاف برنامه و اخلاق حرف زدم آن را از مردم بشنوم، بعد از انتخابات هم بر اساس قانون عمل كردم، ولي اگر ادامه مي‌دادم با قانون مقابله مي‌كردم بايد به قانون اساسي توجه كرد.

*تابع ولايت هستم
رضايي تاكيد كرد: زندگي را براي نظام گذاشتم و تابع ولايت هستم./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.